fredag 9 november 2012

På söndag börjar fotoutmaningen!

Nu kör vi igång på söndag!
Då börjar jag med Fotoutmaningen! Kommer kalla det för "Söndagsfoto" och tolkningen av ordet jag ger är helt fritt. Du får gärna ge en förklaring, men det är helt fritt. Det du bör göra är att länka till ditt inlägg på mister linky och att även länka från din sida tillbaka till utmaningen.

Jag ser fram emot en trevlig vinter med många tolkningar.

På söndag blir ordet att tolka "Hopp"
Lycka till och hoppas detta kommer att bli något kul.

8 kommentarer:

Helens trädgård sa...

Vilka härliga bilder du visar.
Tycker det ser ut som om vattendropparna redan har startat på söndagens tema 'hopp'
Tycker som säger hopp, plopp, hopp, plopp :=)

Trevlig helg!

ritva sa...

Hyviä kuvia.Halit ♥

AnnA sa...

Hej!
Ja, då har jag lite att fundera på...
Trevlig helg!
hälsn
AnnA

bokhyllan sa...

Fotoutmaning... Spännande!!!

Charlotta sa...

Trevligt och inspirerande tema. Har redan börjat fundera. :)

Håller du utmaningen öppen bara på söndagen eller hela veckan? Ibland är det annat på schemat och då är det ju kul att kunna länka in senare.

Suss o Kai sa...

Man har ju hela veckan på sig att lägga in ett inlägg, så finns ingen tvång att göra det just imorgon :)

Lisa sa...

Kul initiativ! Vi får välan se om jag hakar på. Annars nöjer jag mig att glutta på vad andra hittar på :)
Ha en skön lördag och ut och fota nu!

Kram, Lisa

Irma sa...

Kauniita kuvia Hyvää iäänpäivää.
Haliit Susanne