fredag 10 januari 2014

Förra helgen!

Förra helgen var jag flitig :) jag grävde bort resterande jord o la en duk o sen fyllde jag på med sten mellan växthuset och mina pallkragar. Nu slipper man rensa en massa där emellan.

Behöver nog fylla på mer småsten och blir det någorlunda väder så kan jag ju göra de i helgen.
Igår beställde jag lite fröer :) ska bli kul att se vad de blir av dem. Har alltid en förmåga att beställa lite för mycket, men är nog inte ensam om de fenomenet.
Ha en trevlig helg

8 kommentarer:

ritva sa...

Kylläpä olet ollut ahkera,hyvä tulee.Mukavaa viikonloppua Halit.♥

Anki sa...

Så flitiga ni har varit... skönt att slippa rensa bort en massa ogräs där :)
Sätter inte så mycket frön numer, men dåå, när jag gjorde det då köpte jag alltid alldeles för mycket.
Kram

ulla laiho sa...

Snyggt och praktiskt!

Hanneles bokparadis sa...

Bra jobbat!

Lisa sa...

Visst är det härligt att kunna jobba i trädgården denna tid på året! SÅ fint det blev! Underbara stenar också, här finns inga såna runda :/

Kram,Lisa

M/S Design sa...

Det är inte många vintrar man kunnat hålla på i trädgården! en bra tid att göra sånt där, så det är klart till våren!
Ha de bra
Mariana

Anjas Hill sa...

Duktigt Suss! När börjar Söndagsfotot?
God fortsättning och trevligt att du har börjat blogga igen! /Anja

sylvi sa...

Hinoa jälkeä tulee. Nyt tuli lumi vähän esteeksi, mutta jatkat kun se sulaa.
halit! ♥ ♥